係首爾去馬場洞食韓牛韓烤! Go Go Go!!!

韓國有好多商店聚集的街,諗起食邊款食物通常都會有個聚集地。例如新堂洞的年糕鍋街,新沙洞的醬蟹街,獎忠洞的豬手街。

我地賣韓牛,當然係介紹食肉獸最愛的街啦!

係首爾市東邊的馬場洞有畜產品市場。係個度有幾條商業小街,小小街內聚集了好多鮮肉售賣店同烤肉店!!!!

大家出左地鐵5號線馬場站之後就可以問 Google大神Meat Market 係邊度就可以搵到食神了。睇下個地圖大概有個方向感先。

係呢d肉販肉店烤肉餐廳聚集地,簡直係食肉獸的天堂!!!係呢度最正係可以食到即日新鮮屠宰而且價格較外邊平近半的矜貴韓牛!發達了!!!

有些肉店又有自己開埋韓烤餐廳。各位可以係店面買肉之後到樓上叫餐廳開位。又或者買完心頭好靚肉後拿到附近有代烤服務的餐廳享用。

但如果你唔識韓文(正常呀!),琳瑯滿目的牛肉究竟邊d係韓牛,邊d係普通的肉牛都很難分別。小編介紹你兩個方法!

  • 1- 有like我們facebook的都知道我們上次教大家韓牛的寫法。韓牛(한우)是咁的。肉牛(육우)又是咁的。分清楚未?自己睇清楚邊d係한우,計好比錢就ok了。
  • 2- 算把啦,有錢就直接去幫趁烤肉街的韓牛餐廳好了。尤其係一家大細,上餐廳方便d。樓下d肉店打完咭當買左。
  • 祝旅途愉快,食得happy!!